دسته‌بندی نشده

ترندیول

فروشگاه ترندیول. فروشگاه آنلاین ترندیول

سایت ترندیول بزرگترین فروشگاه اینترنتی و حراجی لباس – پوشاک – مواد غذایی – ابزار و در ترکیه است. نمونه بزرگتری از سایت دیجی کالا در ایران است. ترندیول Trendyol شهرت خود را به دلیل ارزان فروشی و حراجی های متعدد و تنوع زیاد مارک ها – برندها و محصولات کسب کرده است.

فروشگاه آنلاین ترندیول (Trendyol) در ترکیه، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین این کشور شناخته می‌شود. این شرکت در سال 2010 تأسیس شده و در طول سال‌های اخیر، با ارائه خدمات متنوع و افزایش کیفیت خدمات، محبوبیت بسیاری در بین مردم ترکیه کسب کرده است.

ترندیول با ارائه محصولاتی متنوع از جمله لباس، کفش، محصولات آرایشی، لوازم الکترونیکی و … به فروش می‌رساند. همچنین این فروشگاه، با ارائه خدماتی همچون تحویل سریع محصولات، پرداخت آنلاین امن و ساده، بازگشت کالا و خدمات پس از فروش، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

علاوه بر فروشگاه آنلاین، ترندیول برنامه موبایل خود را نیز برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند از طریق این برنامه به راحتی و سرعت به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

در کل، ترندیول با ارائه خدماتی متنوع و با کیفیت، موفق شده است تا به یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین فروشگاه‌های آنلاین در ترکیه تبدیل شود.

چگونه از سایت ترندیول ترکیه خرید کنیم؟| نحوه خرید از ترندیول

 ترندیول ارسال به ایران دارد؟

 سایت ترندیول ارسال مستقیم به ایران ندارد و همچنین برای خرید نیاز به کارت بانکی بین المللی هست شرکت ترندکالا مفتخر هست با سابقه 8 ساله خرید کالا از ترندیول و ارسال به ایران هرآنچه که شما هموطنان عزیز لازم دارید رو خرید و ارسال نمایید برای خرید راحتتر از تمامی سایت های ترکیه(ترندیول،زارا-برشکا-السی و…) عضو کانال تلگرامی ما به نشانی https://t.me/trendkala
ویا اینستاگرام https://www.instagram.com/trendkala/
 شوید و به راحتی با پشتیبان های ما سفارش خودتون رو ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *